Friday, January 15, 2010

LOGO BAND KUDING




dia suh buat design logo band dia. whippersnapper. tp xtulis nama, cuma ambik huruf W dan S j. pastu dia nk 3 kaler. putih, merah, hitam. pastu siap bg sample lg. sample lebih krg mcm gmbr atas sekali. tp semua sekali dia tak suka. maknanya aku tak berapa pandai lg la bab2 design ni.
seram memang seram. time aku menaip ni, tiba2 je bunyi bising. bunyi air keluar dgn banyak. aku terus pg cek. tgk air keluar byk2 dlm mesin basuh. aku pun tutup la. bising sgt. tiba2 je keluar air byk2. aku pun pelik. aku pun kembali menaip. then, kepala aku jd serius. kepala aku jd kembang. bulu roma, kaki, ketiak, semua menegak. serius beb! sumpah! serammmmmmmmmmmmmmmmm.......................................aku nk lari masuk bilik!

5 comments:

  1. kalu aku pun, sutir habok aku dok berkenan dgn logo2 tu. hahaha... dakpe... berusaha lagi.

    weh, mana punk in love? kata nak pos

    ReplyDelete
  2. kasiman-umah mu lg ngosek! haha
    azri-haha. itu dah kes lain. tp mmg seram beb! takut aku. hurm..azri, aku nk mntk tlg ko sket blh?
    fazri-haha. punk in love? nanti aku pos ya. hr khamis smp la.

    p/s: jgn lupa cek la corerockmoon.blogspot.com juga ya!

    ReplyDelete
  3. hahah...
    ingt aku sorang je x berkenan...

    ReplyDelete