Sunday, December 27, 2009

ULASAN PENDEK SEHARI DI CHERATING

ni aku bru blk dari gig. lepas gig, lepak, lepak dan lepak lagi sampai mampat pundi kencing. gig hari ni agak best, overall ok. lg best sebab jmp linda tiba2. haha. best sebab yang hadir kebanyakkan adalah kawan-kawan yang dah kenal. yang xkenal, kenal2 hari tu jgk. jadi dah mcm satu family besar! best! band-band semua main ketat, best, cool dan sedikit politikal. band yang paling layan dan cool ialah THE PIPS! ada apa dengan the pips? politikal, cool, ada speech panjang lebar, dan semuanya cun-cun keucali alak dan cem. haha. cuma band second reject yg xbest kot. band last sebab speech yang diberi agak berbau nasionalis. aku nak huraikan tentang nasionalis, aku agak tak pandai. sebab ada yang mengaitkan nasionalism dgn racism, ada yang cakap nasionalism tu ok je. entah, nanti aku kaji dulu. dah dapat, kita share sama-sama. secret is sweet, but sharing is sweetest! :D jumpa lagi di lain masa. aku tak blh duk depan skrin lama-lama. naik pening, muntah-muntah, then mengandung!

3 comments: